Recents in Beach

2 ÜRÜN 1 FAVORİ - KARŞILAŞTIRMA




   Türkiye Moda Yazarları İnstagram hesabımda bir tag baslatmıştım #2ürün1favori 🌿 Daha hızlı öneride bulunmak ve karşılaştırma yapmak adına yeni bir tag altında kullandığım ve deneyimlediğim ürünleri toplamak istiyorum 🍁 Bu hafta saç bakım ürünlerinden hepimizin kullandığı sıvı saç kremleri var. 💇🏻



 Biri #urbancarekeratin sıvı saç kremi saçın kırılmasını ve uçlarının çatallaşmasını azaltıgı söylüyor aşırı yıpranmış saçlar icin olanı bende mevcut ✨ ürünü ilk aldığımda kokusu çok hoşuma gitmişti simdi ise kokusu beni çok boguyor yoğun şekerli 💭

 Bir diger ürün ise #schwarzkopfglissultımate oıl elıxır olanı bende olanı urbanla aynı özellikleri taşıyor ✨Kokusu urbandan daha güzel ve temiz kokuyor 💭

 Bu iki üründen benim favorim gliss sıvı saç kremi oldu 🌟 Bana göre daha hızlı ve etkili şekilde onarıyor 👌🏼 saçlarınızda ilerleyen saatlerde bile güzel temiz kokusu kalıyor 🍁 birde üstüne parlaklık veriyor ✨ iki üründen Gliss i öneriyorum size de 🤗 Gördüğünüz yerde şans verin ❣️

Bir sonraki yazıda görüsmek üzere :) 




💖💖💖TÜM POSTLARIMDAN ANINDA HABERDAR OLMAK İÇİN
İNSTAGRAMDAN TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN 💖💖
💖



Yorum Gönder

0 Yorumlar