Recents in Beach

Hepsi kızlarının vazgeçilmezleri!



Hepsi kızlarının şarkıları kadar tarzları da süper! Sen de onlardan birkaç taktik kapmaya ne dersin?


EREN neler söylüyor?

* “Modayı ister istemez takip ediyorum. Ama ben hep kendime yakışanı giyerim. Diyelim ki açık sarı moda. Eğer yakışmadığını düşünüyorsam, kimse giydiremez bana. Siyah modadır örneğin, ama siyah benim hiç giymediğim bir renktir, bu yüzden önemsemem. Takip ediyorum, ama bir sezon bir ürün çok moda oluyor ve herkeste aynı şeyi görmek hiç hoşuma gitmiyor. Tarzımı başkası belirlemesin. Herkesin kendi kişiliğini yansıtan şeyler giymesi gerektiğini düşünüyorum.”
* “En sevdiğim şeylerden biri de aksesuaerlar. Kafama taktığım şeyler çok fazla! Yemeniden bant yaparım, fular bağlarım, şapka takarım. Kafamda ya da boynumda mutlaka bir şey vardır. Her mevsim şalla dolaşırım!”
* “Yeşil, hayatım boyunca en sevdiğim renk oldu. Ama şu sıralar gece mavisi ve lacivert tonlarını da çok giyiyorum.”
* “Bizim kızlar ‘Eren, bu tam senlik’ diye bana kıyafet alıp gelirler. Ben de çok iyi bilirim, neyi alıp neyi almayacağımı, neyin bana çok yakışacağını… Bu yüzden tarzımı yaratığıma inanıyorum”


CEMRE neler söylüyor?

* “Biraz abidik gubidik şeyler giyerim ve kafama değişik şeyler takarım. Saç aksesuarlarını sevdiğim için dışarıdan sade olduğum pek belli olmuyor:) Örneğin, hiç desenli kıyafetler giymem.”
* “Modayı takip ediyorum. Kendim bir şeyler çizip yaptırmayı seviyorum. Örneğin, genelde yere kadar elbiseler giyerim. O elbiselerin hepsini kendim çiziyorum. Stilistlik de ileride yapmayı düşündüğüm şeylerden biri aslında.”
* “En sevdiğin aksesuar, saattir. Hatta saat takıntım var diyebilirim. Bunu biraz Yasemin’e de bulaştırdım. Almam gereken şeyler olur ve alışverişe çıkarım, ama onları unutup eve hep saat alır dönerim. Çünkü saat vitrinlerinin önüne illaki takılıp kalıyorum. Sonra da durduramıyorum kendimi.”
* “Başak Şekeroğlu adında çok yakın bir arkadaşım var. Bir ara onunla yaşıyorduk. Bu sene okulu ve mezuniyeti yüzünden o hep evdeydi, ben de işlerim yüzünden eve gelemiyordum ve görüşemiyorduk. Ozan Doğulu’nun düğününde giydiğim bir elbise vardı; Tuana’dan aldığım, rengarenk, mor, pembe karışık bir elbise. Onun da bu sene okul mezuniyeti vardı. Biz bilerek aynı elbiseyi aldık. Böyle bir anımız olsun diye. Aynı gün, o mezuniyete, ben de düğüne aynı elbiseyle gittik. Sonra yan yana fotoğraflarımızı çektik, çok komik!”


YASEMİN neler söylüyor? 

* “En sevdiğin aksesuarlar, şapka, kemer ve saat. Saat takıntısı da Cemre’den bulaştı. Onun yüzünden bir şey alacakken, gidip kendime saat alıyorum. Bir de çanta.”
“ Üzerimdeki elbiseyi bir başkasının üzerinde görürsem sinir olurum. Bu yüzden genelde farklı şeyler almaya dikkat ederim.”
* “Nişantaşı’nı çok seviyorum. Oradaki herkes çok bakımlı. Bazıları birbirine nispet olsun diye yapıyor bunu, ama güzel görünüyorlar!”
* “Gereksiz süsler, püsler, zincirler hoşuma gitmiyor. Rahat olacaksın bence. Çok yüksek, tahta topuklu ayakkabıları da ortadan kaldırırdım, çok kötüler bence!”

Yorum Gönder

0 Yorumlar