Recents in Beach

Broşlardan Buketlere


 Merhaba Herkes !
Kuzenim evleniyor, biricik abim benim <3

Bu tip şeyler bizim ailede yeni yeni olmaya başladığı yani zamanı yeni geldiği için çok heyecanlı ve şaşkınız açıkçası. Biz hep peş peşe doğan peş peşe sınavlara girip okullar kazanan hep birbirinin peşini kovalayan bir grup kardeşiz <3
Açıkçası kendimi böyle geniş ama sımsıkı çekirdek bir ailede bulduğum için çok şanslıyım.
Tabi bize katılacak olan yeni kızcağız da öyle : )

Her neyse tabi çeyizdi, bohçaydı piyasaydı araştırmaydı derken şöyle bir şeyle tanıştım ki bence çok yaratıcı çok hoş <3
Bunlar çiçek demeti yerine broşlardan yapılmış gelin demetleri....
Hem çok şık ve ışıltılı görünüyorlar hem de sonsuza dek saklanabilir bir nesne üstelik yapımı da kolay.

Ben tabi ki "Mavicil" bir insan olduğum için önce mavilere göz attım:




Aslında bu çok şık buketleri mahir eller kolaylıkla yapabilir. Gerekli olan tek şey biraz Tahtakale ışıltısı, biraz kurdele, yapıştırıcı ve tarz tabi ki : )
Bir de el işçiliği ki o ben de çok az maalesef : S










Yorum Gönder

0 Yorumlar