Recents in Beach

Ceket Buldum Kiminse, Sahibi Yoksa Sizinse


 Selam millet!
 Herkese güzel mi güzel, eğlenceli mi eğlenceli bir haftasonu dilerim.
En sonunda 3 haftadan sonra dersaneye gittim de keyfim pek yerinde:) Bugün sizlere şöyle bir ceket yazısı hazırlayayım dedim. Mango'yu pek severim bakınırken gümüş rengi parlak olanı beni bu yazıyı yazmaya itti. Dedim ne zamandır böyle yazmıyordum iyi olur.

  Alttaki ciciler Mango'dan. Gümüş rengi alttaki şahesere bayıldım ayrıca önümüzdeki sezonda bu renk kıyafetler neon kadar moda:)




Gece mavisi kadife de çok güzel



Payet her yerde. Aşağıdakiler de Stradivarius'dan.




Yelek de çok tatlııı:) Aşağıdakiler de Pull and Bear'dan, Kırmızı deri ceket de favorimm:)


Hepinize güzel, sıcacık evinizde mutlu haftasonları diliyorum. Püsküllü Belalar'dan uzak kalın:)


Yorum Gönder

1 Yorumlar

Lütfen Sadece Konu ile ilgili yorumlar yapınız.
Yazdığınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak için yorum kutusunun altındaki E-Posta yolu ile abone ol; yazısına tıklayınız.