Recents in Beach

Three Floor: Naya Rivere & Nicole Scherzinger

 Three Floor'un yaptığı bu navy blue renkli tulumu son zamanlarda herkesin üzerinde olmaya başladı. Özellikle bloggerlar çok sık kullanıyorlar ama şimdi konumuz Naya ve Nicole'ün karşılaştırmasını yapmak olduğundan bloggerlara daha sonrada değinebiliriz değil mi canlarım? Fiyatına gelecek olursak 145-252 dolar arasında değişiyormuş. Neyse bakalım hangisine daha çok yakışmış bu tulum...   :)


 Naya Rivera'yı ünlü Glee dizisinden hatırlamayan yoktur değil mi? Naya, bu tulumu ve kombinlediği pembe topuklularını Beyonce'un The Straples Center'daki konserine katılırken giymiş.  Merak edenler yada bilmeyenler için hemen söyleyeyim yanındaki nişanlısı Big Sean...


Pussycat Dolls grubunun başı diyebileceğimiz Nicole Scherzinger'da Three Floor'un bu tulumunu ve kombinlediği kırmızı topuklularını X Factor yarışmasının Londra'daki basın toplantısında giymiş...


Kaynak:Perez Hilton


***


İşte kızlar bu şekilde kendilerine göre kombin yapmışlar. Ve ikiside farklı zamanda farklı yerde giymiş olmasına rağmen karşılaştırma her zaman yapılabilir değil mi? Ben bu tulumun Nicole'de daha güzel durduğunu düşünüyorum. Çünkü tulumun içini tamamen doldurmuş ama Naya'da sanki potluklar var gibime geldi o yüzden beğenmedim. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce hangisine daha çok yakışmış tulum?



Kendinize iyi bakın...   :)

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Kesinlikle Nicole'da kusursuz görünüyor. Ben de çok yakın bir zamanda Petek Dinçöz'de görmüştüm. Aynı marka mı bilmiyorum ama aynı kesimdi ve hiç yakıştırmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede Nicole'de daha güzel durmuş. :) Petek Dinçöz'ünkiniyse malesef bilmiyorum, aynı marka mı o konuda da bişey diyemeyeceğim. :)

      Sil

Lütfen Sadece Konu ile ilgili yorumlar yapınız.
Yazdığınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak için yorum kutusunun altındaki E-Posta yolu ile abone ol; yazısına tıklayınız.