Recents in Beach

Stil Önerisi:5


Uzun zamandır stil önerilerinde bulunmuyordum artık zamanı geldi dedim.Havalarda uzun zamandır serin uzun kollu tercihlerde bulunuyoruz. Ama bugün bunaltınıcı bir hava var ,ne giysem diye düşünüp kafayı yiyebileceğimiz bir durum.Skinny Trouers lar son zamanlarda oldukça rağbet görüyor taytların modernize hali:) Bence oldukça rahat ve spor görünümünde.Basic t-shirtler  zaten olmazsa olmazımız.Zaranın bu sezon kombinlerimde oldukça yeri olacak.Sonbahar-Kış koleksiyonunda sevmediğim yok denecek kadar az.Zımba trendinden bahsetmiştim daha önce biliyorsunuz..http://turkiyemodayazarlari.blogspot.com/2012/08/trend-alarmayakkablardazmba-ve-civi.html hatırlamak isteyenler tekrar bir göz atabilirler.
Gelelim bugünki önerimize..Trf den siyah  Skinny Trouers altına yine Trf den zımbalı leofarlarımız bu sezon oldukça söz ettirecek herşeyde ama herşeyde zımba var !! Üzerine basic salaş tru-project den beyaz t-shirt.İllaki tru-project olacak diye bir  kaide yok.(Size bir ipuçu veriyim,ben genellikle t-shirtlerimi bol tercih ettiğim için erkek reonlarından bol t-shirtler tercih ediyorum ) Trouers la dar birşeyler giyinilmesi taraftarı değilim pek fazla ne kadar bol olursa o kadar iyi olur diyorum ama içinde kaybolacağımız kadar da bol değil!
Çanta terciği olarakda yine zımbalı siyah zaranın Studio City siyah metal zımbalı modelini tercih ediyoruz.Kollarımızda arm party diyerek abartmadan 'zımbalı ayakkabı ve çanta' tercihimiz olduğu için sade bileklikler tercih edebiliriz..




Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Pek sevilmedi bu tarz,inanıorum cooooookkk trend olacak ve bu blog farkını ortaya koymus olcak ve sen.Emegine saglık

    YanıtlaSil
  2. Güzel kombin tesekkrler=)

    YanıtlaSil
  3. valla ne yalan söliyim gün içersinde havanın bir açık bir kapalı oluşuyla ne giyeceğimi gerçekten şaşırmış vaziyetteydim belki blog'a baksaydım kombini bu gün için uygulardım :/ teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için ben teşekkür ederim:) Artık başka bir günki kombininiz hazır:)

      Sil

Lütfen Sadece Konu ile ilgili yorumlar yapınız.
Yazdığınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak için yorum kutusunun altındaki E-Posta yolu ile abone ol; yazısına tıklayınız.