Recents in Beach

Stil Önerisi; 1970'lerde Bir Hakime


  Herkese Merhabalar diyerek yazıma geçiyorum;
Bugün sizlere pek yapmadığım bir şeyi yapacağım ve son zamanlarda çok hoşuma giden birinin stilini paylaşacağım.
 Kim kim.. Aslında bahsettiğim kişi Bergüzar Korel. Karadayı dizisinde Kenan İmirzalıoğlu ile Hakime Feride rolünü oynuyor. Dönem dizileri çoğalmaya başladığından beri özellikle giyim kuşam konusunda nasıllar diye bir iki bölümüne mutlaka bakıyorum ve son zamanlarda en başarılı bulduğum bu dizi oldu. Sonuç olarak Hakime Feride Hanım hem anneannemin adını taşıdığı için hem de 70'lerdeki giyime kuşama hayran olan ben için müthiş oldu. Sizin için videolarından birkaç kare yakalamaya çalıştım ve netten birkaç kare fotoğraf indirdim. Kusura bakmayın çok düzgün olmadı.
Bu saç stili çok sevdiğim ve yakışanda çok zarif duran bir stil. Özellikle mezuniyet gibi etkinliklerde kulanılabilir:)


                                             Bu cekete ve saça yine bayıldım.
                                    Elbise günlük kullanım için o kadar hoş ki
                     Ve bu elbise hem rengine hem de modeline bayıldım. Arka kuyrukta büzgü var merak edenler dizinin son bölümünde bulabilirler.


                         Ve döpiyes! Kesinlikle çok şık olmuş! E ne duruyoruz 70'lere dönebiliriz bence:)
Hepinize Püsküllü Belalar'dan uzak, huzura yakınlıklar diliyorum.

Atam Sen Huzur'la Uyu...

Yorum Gönder

0 Yorumlar