Recents in Beach

Dergilerin kapak gücü adına ! Eylül


Bu ayın en güzeli : Pelin karahan
En rüküşü : Rihanna
Dergileri alırken kapak fotografları beni çok çekiyor size de öyle oluyor mu bilmiyorum ! Bu ay hepsi birbirinden itici olmus bana mı öyle geldi ?
'Aaa kıskandın mı ' dediginizi duyar gibiyim ! Yok canım ne kıskanması gelin hep beraber bakalım en çok satan dergilerin kapak resimlerine !

Cosmopolıtan eylül ayı sayısı için kendini riske atmamış dergilerimizden !
Pelin Karahan dogal güzelimiz ,hala tekrarı televizyonlarda oynatılan 'Kavak yelleri ' dizisinin parlayan yıldızı..
Beyaz elbisesi çok hoş ! Saçlar uzamış renk degişmiş ,makyaj tam kıvamında,Bakışlar sert ama masum ! Kırmızı ojelerin güzelligini söylemeden edemicem!

Suxe eylül ayında Rihanna'nın yakısmayan sarı saçlarını konuk almış kapagına ! Bu ne yahu ! Biz seni esmer seviyoruz Rihannacım..
Sarı cırtlayan ceketi ,halka küpeleri,ruju olmamıs bence saçlar sarı ceketi koyu renk giyseydin bari!
Ama kolyeye bayıldım.En kısa zamanda siyah saçlı orjınal fotograflarını dergi kapaklarında görmek dilegiyle ! 


ALLmen dergisi 6 ayda bir çıkan bir dergi..Mert fırat'ın karizmatikligini anlatmaya gerek yok sanırım hepimiz bayılıyoruz dimi bu adama!
All dergisinin diger kadın dergisinde ise Yasemin Allen var .İlk baktıgımda tanıyamadım bu kızı şöyle bir araştırma yaptıgımda meger n.11.com alışveriş sitesinin reklamındaki bilgisayardan çıkan alımlı sarışın kızmış yahu ! Ben begenmedim bu kapagı fazla klasik durmuş halbuki kızımız güzel..Giydirmesini becerememişler ! 


Ah Tülin şahin ne hallere düştün ! Ya bu kadın bana çok alımlı çok tarz geliyordu ! Bu ay Seninle dergi kapagındaki pozu ne öyle gömlek hakkında hiç yorum yapmıcam bile ! Saçları eski moda topuz yapmış bide ..Daha fazla yorum yapmıcam..
Bade işçil ! Elele dergisinin eylül ayında orta şekerli görünüyor..
Bana kalırsa saçlarını kestirmemeliydi sanki yaşını oldugundan daha büyük göstermiş bu saç modeli !
Elbise ve takı çok hoş ! Saç ve makyaj olmamış !
Son iki dergimize yorum yapmıyorum çünkü almadıgıma göre bu ay kapak iddialı degildi ..
Siz hangi dergileri okuyorsunuz ?
Bu ay dergi kapaklarını nasıl buldunuz ? 


Yorum Gönder

0 Yorumlar