Recents in Beach

Sonbahar makyajı !



Artık cıvıl cıvıl yaz makyajını geride bırakıyoruz ..Sonbahar makyajlarına bir adım öndeyiz dimi kızlar ?
Montlar ,kabanlar,kışlık kazaklar,botlar,koyurenk makyaj malzemelerimiz yerlerini aldı kullanılmak üzere !
Benim sonbahar makyajım
Gözler koyu dudak nude yada açık tonlar
Ara ara bugulu göz makyajları yapmayıda seviyorum !
Hoşgeldin sonbahar !
Güle güle yaz !


Bu makyajımda hangi ürünleri kullandım ?
Nude lipgloss moda marka : Bunu annem bana vermişti ne zamandır kullanmıyordum nerden aldıgı hakkında hiçbirbilgim şuanlık..
Avon gözaltı kapatıcısı : Çok iyi degil ama çok kötüde degil ucuz bi ürün ama işinizi görür..
Essence bb krem : Hala bitiremedim bu bb kremi 2 tane stoklamıştım garnier aldıgım için bunu bitirmeyi düşünüyorum ama memnundum sadece kapatıcılıgı çok iyi degildi..
Avon extreme mascara : Bu ürüne bayıldım !Bu üründen  burada bahsetmiştim ..Kirpikleri oldukça uzatıyor yeni katalogda fiyatı yükselcek bilginize şuan indirimde !
Alıx avien tekli far : Ben eyelıner altına sürüyorum blogdan nihanlamakyajın sahibi nihan arkadasım hediye etmişti bana severek kullanıyorum !
Eyelıner : Kıyıda köşede kalmış bu eyelıner bitirmek için bunu sürdüm neyseki artık bitti ! avon eyelıner kullanabilirim..
Catrherine arley pudra : Bu pudrayı yeni almıştım biliyorsunuz memnunum ..Bloglarda olumlu tepkiler almıştı bende hemen sipariş vermiştim.





Yorum Gönder

0 Yorumlar