Recents in Beach

BİR #TCA GEÇTİ !

Bu ödül törenleri olmasaydı bir blogger'lar ne yapardık yahu ? Vallahi hızır gibi ilaç gibi yetişti bana Teen Choice Awards.Şu an daha kahvaltı yapmadığım ve aklım yemekte olduğu için önüme geleni aldığım herkes olmasada bir kısım hatun kişiyi burada yorumlayacağım efendim.Başlıyoruz !



İlk önce Lea ile başlayayımda postun sonlarında gözüm dolmasın dedim :( Sevdiceği Cory'i genç yaşta kaybeden Lea dün Cory hakkında acıklı bir konuşma yaptı.Elbisesine laf edemeyeceğim.Güzelsin alımlısın Lea böyle kal !


Miley .. tamam seksi tarz yaptın .. elbisen çok vamp ve hoş'ta altına giydiğin figen yengemin düğününde gelinliğinin altına giydiği ayakkabılar ne kuzum ? olmuş mu senin gibi bir hatuna !

ağağağa Naya ğağağağağa benim seksi aşkım.Çok sevyom.Her zaman ki seksiliğini TCA'da gösterdi.Dalgalı saçları kolyesi büstiyeri bütün siyahlığı kıran ayakkabıları ... Oy oy.


Bridgit sarışın bebeğim iyi hoş olmuşsun şeker olmuşsunda ... elbisen gözükmüyor o_O daha canlı bişiler mi olsaydı ? daha mı özenseydik ? 



Bella'ya gelirsek aslında üstündeki etek/bluz kombini fena güzel bir şey fakat bizim 17 lik çıtır kızımız Bella'ya yakışmış mı ? tartışılır ... Onu bilemeyiz fakat Selena geçen ki kıyafet felakatinden sonra biz modaseverlere kendini affettirmiş gibi gözüküyor.



Soon olarak gecenin tatlı sunucuları lucy&darren ... aylar önce sunucuların onlar olduğunu öğrendiğim halde hele ki Darren varsa bu iş olur dedim ! -ki oldu ! Gece'de bir sürü muzurluk yaparak herkesi eğlendirip iyi vakit geçirdiler ! Darren her zaman ki gibi şeker,yakışıklı ve muzipti ! Lucy'nin kombinlerinide beğendim ! Diyorlar ki ikiside minyon tipli olduğu için kimyaları tutar diye düşünülmüş -ki iyi düşünülmüş.Olmuş olmuş ! 






Benden şimdilik bu kadar post ve vakit bulabildiğim sürece uğrarım fakat şuanlık sizi yorumlara bekliyorum ! 

Yorum Gönder

0 Yorumlar