Recents in Beach

Kloş Etek Modelleri


 Selamlaaaaar:))
 Hepinize Bayramın 3. gününde keyifler diliyorum:)
 Malum kış geliyor, botlarla en güzel gidecek şeyler de kesinlikle etekler. Özellikle bu sezon yavaş yavaş kloş etekler baya göz önüne çıkmaya başladı ben de size birkaç markadan kloş etekleri derledim. Umarım hoşunuza gider. Yakında ben de bir tane dikiverem diyorum:) Şöyle rengarenk dökümlü, kalın çoraplarla mis mis:)

               Aşağıdaki ciciler İpekyol'dan;

Aşağıdakiler Mango'dan
                                                           Bu çok hoşuma gitti:)

Klasik siyah eteğin her hali kesinlikle çok seksi
Aşağıdaki H and M'den
                                                   Kiremit rengi etek de Koton'dan

Hepinize Püsküllü Belalardan uzak, kloş kloş eteklerle tiril tiril günler diliyorum:))



Yorum Gönder

0 Yorumlar