Recents in Beach

FİT OLMAK MI İSTİYORSUN? FİTREHBER İLE TANIŞIN!




Merhaba sevgili Türkiye Moda Yazarları okuyucuları size müthiş bir haberim var bu tür paylaşımlar kolay kolay yapmam ama bu gerçekten harika bir kaynak ve sizlerlede paylaşmadan geçemeyeceğim. Karantina döneminde çoğumuz evde kaldık ve buzdolabımızın kapağını oldukça fazla açar olduk, hamur işleri , tatlılar aldı başını gidiyor buna bir son vermek istermisiniz? Evet diyorsanız ve forma girmek istiyorsanız okumaya devam edin.

Sizinle tanıştıracağım sayfa fitrehber hem instagram hemde blogger üzerinden hizmet vermeye başlayan fitrehber ile bir çok antrenman ve sağlıklı besin hakkında size yardımcı olacak harika bir platform ile gerçekten cebinizde ki fit bir rehber olma yolunda adım adım ilerliyor!

Basen eritme, bel bölgesi inceltme gibi bir çok konularda bizleri aydınlatıyor ben sayfayı keşfettiğimde bir kaç soru sordum iletişime geçerek ve bana verdikleri yanıtlarla gerçekten çok memnun oldum sabırlı bir şekilde sorularıma yanıt verildi bilimsel kaynaklı makalelere ve harika bilgi donanımına sahipler ve bomba geliyor! Kendilerinden satın aldığım uzaktan eğitim ile 4 kilo vermeyi sağlıklı bir şekilde başardım ve sizlerinde bundan faydalanmasını istedim.

Yağlara elveda demek ve formda olmak istiyorsanız fitrehberi takip etmeniz yeterlidir.

Çok sevgiler =)

İletişim için:

Fitrehber Blog: fit-rehber.blogspot.com
Fitrehber İnstagram: @fitrehber

Yorum Gönder

0 Yorumlar