Recents in Beach

Kim Kardashian'ın Dolce & Gabbana Elbisesi

Merhaba güzellikler!

Kim Kardashian geçen akşam Jay Leno şova çıkmış. Kim'in o gece Jay Leno şovda giydiği elbise bir Dolce & Gabbana'ymış. Makrome dantel elbisenin içine normalde astar niyetine beyaz bir elbise giyiliyormuş daha doğrusu öyle satılıyor fakat Kim Kardashian yine farkını ortaya koyarak onu giymek yerine siyah iç çamaşırlarıyla çıkmış. Elbisenin fiyatına gelecek olursak bir Dolce & Gabbana olması nedeniyle 1.700-1.800 dolar arasında değişiyor. Elbise burada satılıyor. Tabi bide programda doğumdan sonra 22 kiloyu nasıl verdiğini anlatmış zaten giydiği bu elbiseylede zayıfladığını gözümüze sokmak istediği apaçık ortada. Az buz değil ya resmen 4 ayda 22 kilo vermiş, ben çok şaşırdım...



Açıkcası elbise doğal haliyle benim hoşuma gitti ama Kim'in üstündeki halini beğenmedim. Siz Kim Kardashian'ın elbisesini nasıl buldunuz?



Kendinize iyi bakın...   :)

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Merhaba
    :)
    Bence hala balık etki bir kadın ve elbise zaten incecik bir kadını bile daha basenli gösterecek bir kesime sahip.
    Sizinle aynı görüşeyim, ben de yakıştırmadım.
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kesinlikle hala etine buduna dolgun biri ama yinede o hamilelik dönemine göre baya zayıflamış. :) Sevgiler

      Sil

Lütfen Sadece Konu ile ilgili yorumlar yapınız.
Yazdığınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak için yorum kutusunun altındaki E-Posta yolu ile abone ol; yazısına tıklayınız.