Recents in Beach

#MBFWI Tuvanam ilkbahar/Yaz 2014 Koleksiyonu

 Mart ayındaki #MBFWI beğenilerimi yazdığım şekilde bir yazı hazırlamayı düşünüyordum ama Tuvanam defilesini görünce dayanamadım bu yazıyı hazırlamak istedim. Tabi daha sonra diğerleri hakkında yazıda yazacağım...

Hayatım boyunca tasarımlarına hayranlığımın bitmeyeceğini düşündüğüm kişilerden biride Tuvana Büyükçınar'dır diyebilirim sanırım. Nasıl bir Elie Saab'a Marc Jacobs'a vs. hayransam Tuvana Büyükçınar'a da aynı şekilde hayranım! Gelelim ilkbahar/yaz 2014 koleksiyonundaki en beğendiğim parçalara...





Bütün koleksiyona bayıldım o ayrı konu ama içlerinden en çok beğendiklerimde bu şekildeydi. Siz nasıl buldunuz Tuvanam'ın ilkbahar/yaz 2014 koleksiyonunu???

Fotoğraf kaynağı: InStyle



Buarada izlemeyenler varsa yada tekrardan izlemek isteyenler olursa diye defilenin videosunuda buldum. Lütfen bu defile hakkındaki görüşlerinizi banada söylemeyi unutmayın. Mutlaka yorumlarınızı bekliyorum...


Kendinize iyi bakın...  :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar