Recents in Beach

Yeni Sezon, Yeni Trendler

  Selamlar blog dostları..
Havalar nasıl sıcak bu aralar nasıl sıcak... Gerçekten yaz gelmiş anladım yani.
Dostlar bugün sizlere şööyle bu sezon neler var neler yok bir yazayım dedim ben. Birkaç markadan görselleri toparladım, Mango, Bsk..

Biliyorsunuz bu sene Etnik desenler, kumaş pantolonlar, kısa tulumlar, şal motifleri, uzun etekler çok çok moda. Yani genel olarak rahat bir yaz bizi bekliyor. Elbette benim sizlere birkaç tavsiyem var bütün bunlarla ilgili. Öncelikle kumaş şalvar modellerinden kısa boylular kesinlikle kaçsınlar. Kilolular yanına bile uğramasın. Çok karışık desenleri kilosuna güvenmeyenler tercih etmesin. Ayrıca alt üst karışık desen kullanmayın. Biri karışıksa kesinlikle bir diğeri düz kullanın ve sandalet tercih edecekler lütfen ama lütfen bir ayağınıza bir de ayakkabınıza bakın öyle kullanın.Parmakları büyük olup ayakkabıdan taşanlar yapmayın etmeyin....Ya bir numara büyük alın ya da lütfen kullanmayın hele topuklu sandaletlere hiç yaklaşmayın. Göz var nizam var dedirtmeyin insana. Hele Ankara'nın orta yerinde giymeyin kardeşim şu sandaletleri. Deniz mi var kumsal mı... Neyse elbette bunlar benim kişisel görüşlerim, Herkesin modası kendine değil mi
Son olarak herkese Püsküllü Belalardan uzak, Bol sıvı tükettiğiniz sıcak yaz günleri diliyorum:)









Yorum Gönder

0 Yorumlar