Recents in Beach

OPI - I-PHONE CASE


En baştan söyliyeyim , ne zaman çıktı.Benden başka herkes gördü bi ben mi görmedim de,mal gibi bakıyorum kaplara bilmiyorum.Ama görmüşseniz bile yeni görmüş gibi okuyup sevinin olur mu ? >_< ahah neyse gelelim asıl meseleye.

Bu animasyon halleri sanırım , gerçektede üzerine oje dökülmüş gibi olabillir mi bilemem fakat biz gerçek ''oje'' dökülmüş kabımızıda yapabiliriz.Beyaz bir telefon kabına döktürmek suretiyle yapabilirsiniz.Biraz Carrie Bradshaw tarzı ((( bilmeyenler için*TheCarrieDiaries'te Bradshaw , oje dökülen çantasını kamufle etmek için diğer renkli ojelerini ''döktürtmek suretiyle'' çantasına sıçratmıştı.ve güzel bir tasarım çanta ortaya çıktı ))) Siz denermisiniz , bilmem ama ben hemen beyaz bir kapla denemeye başlıyoruuum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar