Recents in Beach

Yanlış Yüzyılda Doğmuşum, 1960'lara Dönüş...


 Merhabalaaaaar:)
Yaklaşık 20 gündü buralarda yokum, günlerim bir koşuşturmacadır geçip gidiyor. Bir yandan kpss bir yandan okulum açıldı bu hafta bitmek tükenmek bilmeyen tasarım maceralarımız ve ben:)
 Bu sene fakültemizin son senesi olduğu için anladığımız kadarıyla bir defile organize edilecek ve doğal olarak iki dönemdir gördüğümüz abiye ve koleksiyon dersinde hep buna yönelik çalışıyoruz. Bu dönem geçen döneme göre daha rahatım çünkü kendi temam ve koleksiyonum üzerinde çalışacağım:) Her neyse elbette bir hazırlı dönemi var ve ben bugün araştırma yaparken bulduğum 1970 ve 80'lerden birkaç dergiden çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşacağım. Bu senenin mayo ve bikini modasıyla o zamanki görseller aynı:) Demek ki hep eskiye dönüyoruz:) Hoş moda bu değil midir zaten? Şimdi çılgınlık ve saçmalık olan şey 10 yıl sonra moda, 20 yıl sonra efsane 30 yıl sonra klasik olacaktır:) Buyrun o zaman ben neler buldum bakalım hep birlikte:)

   Bu arada bu bir eşarp, Salvatore Ferragamo'ya ait nasıl mükemmel ve gerçekçi değil mi:)



























Bu görseller bana her zaman şunu söyler "Esra, sen yanlış yüzyılda dünyaya geldin." Hepinize Püsküllü Belalardan uzak, mutlu günlere yakınlıklar dilerim:)

Yorum Gönder

0 Yorumlar