Recents in Beach

Leopar Aşkı ve Kışı



Kışın gelmesiyle yeni sezon, yeni trendler, yeni renkler altın çağını yaşamaya başladı. Leopar desen de bunlardan birisi. Bu sene her yerde karşımıza çıkıyor.  Çizmeler, elbiseler, şallar, çantalar, ayakkabılar, montlar… Neler neler ben de sizlerle hem kendi dolabımdan birkaç leopar parça hem de markaların yeni sezonlarındaki ürünleri paylaşacağım.
            Malum yağmur çamur gidip bir yağmur çizmesi alayım dedim zürafa ya da leopar hangisi olduğunu bilemediğim bu güzel çizmeyi aldım Bambi'den geçtiğimiz hafta. Ayrıca tuniğimi de ben diktim:) Kollardaki deri detaya dikkat çekerim:))

       Bu güzel sayın elbise de geçen yıl Trendyol'dan aldığım Punkyfish elbise daha giyme kısmet olmadı, ha dışarı çıkarken giyerim dedim ha defilede bakalım nereye kısmet olacak.
                                  Kendisi en sevdiğim şallarımdan. Mavi mavi leopar:)



 Üstteki ciciler Zara'dan özellikle ortasından leopar kup geçen siyah elbiseye bayıldm ben.


           Bu şekerler Bershka'dan ve bir üstteki elbise kesinlikle benim aşık olacağım cinsten

   Bu tatlı mokosen ve babet de Koton'dan mokosene bayıldım dememek ayıp olur. 
 Özellikle birkaç tavsiye de vereyim leopar desenle ilgili. Leopar desen kullandığınızda diğer bütün aksesualarınız, ayakkabılarınız , çantanız vb. sade olsun. Leopar zaten oldukça göz yoran bir desen seçimi yanınızdaki insanlara eziyet etmeyin derim:)
 Hepinize Püsküllü Belalar'dan uzak, aşk dolu sıcak kış günleri dilerim:))
                                        http://puskulunbelasiolmayageldim.blogspot.com/

Yorum Gönder

0 Yorumlar