Recents in Beach

Alacakaranlık Şafak Vakti 2

-->
--> Alacakaranlık Şafak Vakti 2 dört gözle beklenirken vizyona girmesine günler kala galasından fotoğraflar sizlerle bakalım kimler neler giymiş nelerle kombinlemiş şık mı ? olmuş rüküş mü ? olmuş .
Başrol oyuncumuz .Elbise dantel ve transparan belinde ki kemer detayı saçlarını yana atışı gayet şık olmuş ama renk tartışılabilir tenine pek yakıştıramadım açıkcası.

İlk dikkat çeken elbisenin renk tonu sade bir tasarım belindeki tek taraflı dantel ile hareket katılmaya çalışılmış fena da olmamış ama saçlar özensiz duruyor. Bir kıyafeti tamamlayan saç ve makyaj olmazsa olmaz.

Etek bluz mu yoksa elbise mi çözülemez durumda :)Bembeyaz bir ten açık renk kıyafet çok soluk duruyor.Ayakkabılar da sandalet gibi ne ayakkabıdan ne de kıyafetten kurtaramadı.

Sağda ki elbise de üst bedende ustalıkla yapılmış drapelerle karşı karşıyayız üst beden çok güzel oturmuş. Fiziğini daha da ortaya çıkarmış saçları ile elbise bütünlük içinde.Solda ki elbiseye gelirsek straplez sanki düşük duruyor biraz. Hem kısa göstermiş hemde elbise üstüne yapılan işlemeler fiziğini daha da geniş göstermiş


Başrol oyunculardan :) Şimdi genç kızların gönlünü fethetmekte. Takım elbisesi çok güzel özellikle rengi bir kaç sezondur moda olan bir renk.Ben ilk defa bir takım elbisede gördüm ve çok beğendim. Harika olmuş.


Sade ve yaşına uygun :)


Genç kızların çok beğendiği bir diğer başrol oyuncusu daha. Gri takım elbisesi ile bana iş adamlarını çağrıştırdı.


Elbise bol duruyor üstüne oturmamış belini vurgulayan bir elbise giyse daha güzel olabilirdi.






En beğendiğim elbiseden biri üstü harika duruyor ve saçı makyajı bir bütün içinde galanın yıldızı ilan ediyorum siyah elbiseyi :)







Yorum Gönder

0 Yorumlar