Recents in Beach

Yazar Toplantı Alanı


Merhaba Sevgili Türkiye Moda Yazarları okuyucuları ve Sevgili Türkiye Moda Yazarları,bu hazırladığım post bu kez daha çok Türkiye Moda Yazarlarımızı ilgilendiren bir duyuru niteliği taşımaktadır.

Dün itibari ile Moda Yazarlarımızdan Tuğçe hanımın bizimle paylaştığı İstanbul Fashion Week 2012 Takvimi konusunun altına yorum yapan, diğer bir Moda yazarımız olan Esra Hanımın arasında geçen diyalog ilgimi çekti ve yazarlarımızın daha sık sohbet içersin de olabilmesi,ve düzenlemek istedikleri etkinlikleri kolayca planlayabilmesi için yazarlarımıza özel bir alan oluşturmaya karar verdim ve Yazar Toplantı Alanını oluşturdum.

Hızlı mesajlaşma formatında ki bu yeni içerik aynı zamanda okuyucularımıza daha iyi bir hizmet vermek adına, toplantıların yapılması her konuda hem fikir olarak yeni projeler oluşturmamıza da olanak tanıyacaktır.

Bölüme şifreli giriş yapılmaktadır.
Yazarlarımıza şifreler e-mail olarak göndermiştir.
Şifreleri E-mail Adreslerine ulaşmayan yazarlarımız lütfen mail yolu ile turkiyemodayazarlari@hotmail.com adresinden bana ulaşarak şifre talebinde bulunsunlar.
 Yazar Toplantı alanına giriş şifreniz talebinizin akabinde e-mail ile gönderilecektir.

Saygılarımla,
Sercan ARAT
Türkiye Moda Yazarları Ekibi

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Çok güzel düşünmüşsünüz :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Daha hızlı iletişim için yararlı olacağı kanısındayım =)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Söylediğim gibi dünkü paylaşımınızdan ilham aldım=) umarım çeşitli etkinlikler oluşturmak ve dergi gibi ortak yürütülen projelerin daha sağlıklı olarak ortak kararlarla masaya yatırılmasını sağlayabiliriz =)

      Sil
  4. arkadaşlarıma katılıyorum cidden süper bir fikir :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel olmus ancak ben bıraz gec kaldm galuba:)

    YanıtlaSil

Lütfen Sadece Konu ile ilgili yorumlar yapınız.
Yazdığınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak için yorum kutusunun altındaki E-Posta yolu ile abone ol; yazısına tıklayınız.