Recents in Beach

Jennifer Lopez ile geçmişten günümüze bir yolculuk

Şarap gibi Kadın desek sanırım yeri var başlıktanda anladığınız üzere Jennifer Lopez'den bahsediyorum giydiğini taşıyabilenlerden birisi daha postumuzun kahramanı yılların eskitemediği bu kadın her yıl şık olmayıda başarıyor.Hadi hep birlikte geçmiş yıllardan günümüze Jennifer Lopez ile bir yolculuğa çıkalım. Korkmayın Doğduğu yıla kadar götürecek değilim sizleri =) Sadece bir kaç yıl geriye gideceğiz.Hadi başlıyoruz.

Yıl 2008


Yıl 2009




Yıl 2011
J.Lopez Bu kez Karşımızda Payeli Mini Eteği ile boy gösteriyor,olabildiğince şık gözüküyor, peki ya sizce?



2012
Vee Jennifer Lopez 2012! Postumun başında şarap gibi bir kadın ibaresinde bulundum ya ısrarla devam ediyorum gerçektende öyle resimlere bakınca bana hak vereceksiniz,Jennifer Lopez şu an 43 Yaşında sanırım bu ünvanı hak ediyor. Sizin fikriniz nedir?




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. 10 yıl öncesinde off bayılıyorum bu kadına diyordum şimdi de fikrim değişmedi harika !

    YanıtlaSil
  2. 2012 yılına ait resimler için bir kaç kelam edecek olursam kadına boşanmak yaramış diyebilirim :)

    YanıtlaSil

Lütfen Sadece Konu ile ilgili yorumlar yapınız.
Yazdığınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak için yorum kutusunun altındaki E-Posta yolu ile abone ol; yazısına tıklayınız.