Aslında binicilik kökenli ! olan chelsea botlar , bilek kısmının yüksek ve dar olması ve bileği sımsıkı sarması sebebiyle kış aylarının karı ve yağmuruna karşı bence çok kullanışlı ve konforlu 
hem erkek hem de bayanlar için tercih edilebiliyor ve bu kış bu botların süetinden  kauçuğuna , simlisinden ruganına kadar her çeşidini bulmak mümkün 
bu botlarla ayağım kaydı derdi , ayağım üşüdü derdi yok , çeşitte bol olunca bence bir düşünün :)
topuklu ayakkabı kadar bir bayanın zerafetini tescilleyen birşey yoktur ama karda da zarif olmak zorundamıyız biz canım , zaten düşünce zerafet falan kalmıyor :(