Recents in Beach

'12-'13 Sonbahar-Kış'ında Ayaklarımızı Isıtacak Ciciler


 Merhabalar dostlar:) Biz sonbahar geldi diyelim hava Maşallah çok güzel. Hafta sonuna kadar hava tekrar 30 derecenin üstüne çıkacakmış. Aman da aman çıksın:)
 Neyse ne olursa olsun sonbahar- kış da gelecek değil mi? O zaman bakalım bakalım yeni sezon da neler varmış? Bugün biraz bot modellerine bakacağız sizinle. Bu sene baya tempolu geçecek benim için ama yine de topuklulardan geçmek istemiyorum. Yeni sezonu inceleyelim;

               Aşağıdaki ciciler Mango'dan;

Aşağıdakiler de Deachmann'dan;
 Hemen her markanın bu modelde bir dolgu topuklusu var bakalım tercih edecek miyim ama çok zor. Dolgu topuğa çok sıcak bakan bir insan değilim .


 



           Sanırım bu mavi beni öldürebiliyor. Bayıldım desem yeridir. Elbiselerle çok hoş durur ya da şortlarla hem de kışın karamsarlığına uymamış olurum:)

                                           Aşağıdakiler de H&M 'den;



Bu gerçekten çok şık duruyor.

Aşağıdakiler de Pull And Bear'dan

                                            Dolgu topuklar gönlümü çelmeyin...


Bakalım hangisine gönlüm kayacak. Mavi çok hoş, dolgu topuklar sandığımdan daha şık duruyor. Bana kolaylıklar gelsin yaz bitmediği sürece sorun yok:) Hepinize Püsküllü Belalardan uzak, sıcacık yaz günlerinde kalmanız dileğiyle:)

Yorum Gönder

0 Yorumlar