Recents in Beach

''Boyfriend Jean'' Çılgınlığı

Merhaba uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya başlıyorum..Bugün vazgeçilmezimiz olan jean çılgınlığından bahsedicem,sürekli takipçilerimizden bu geçen senede ele alınmış bir yayın diyebilirsiniz ama bu sezon özellikle çılgınlar gibi herkes yırtık jean,boyfriend içinde.
Aslında şununla bununla kombin yapılır diye birşey söyleyemeyeceğim,basic bir t-shirt ile kombinlenirse altında sitilettolarla günlük harika bir şıklık yaratılabilir,özellikle ben bu şekilde pek fazla kullanıyorum...
Tamda bahsettiğim tarz Burcu Esmersoy sergilemiş,basic parçalarla harika bir şıklık yaratmış.
Sadece sandaletlerle topuklularla kullanılacak diye birşey yok botlarla ve ya bootierle harika şıklık yapılabilir.Ben yine Burcu Esmersoy'a bayıldım.(Fazla seviyorum ondan belkide her halini beğeniyorum,tek kelime ile bana kusursuz geliyor) Pek fazla kombin yapmak için alternatifi olan bir parça;blazerlarla,kazaklarla özellikle boyfriend kazaklarla harika bir görünüm ortaya çıkabilir altına şık bir bootie..
Son olarak bir not düşmek istiyorum özelliklede altını çizerek belirtiyorum.Fazla kilolarından şikayetçi olan hemcinslerim yırtık jean tercihlerinde pek fazla bulunmayalım.Şık olalım derken yanlış gözükülebilir.AMAN DİKKAT! Edinmek isteyenler Zara.Stadivarius,Bershka,Mango gibi markalardan temin edebileceğiniz gibi pasajlardanda elde edebilirsiniz.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben ilk bastan beri takip ediyorm sizin yazmaya baslamanıza çok sevindim bende sizin gizli hayranınız olabilirim ve ilhamları aldım teşekkürler :))

    YanıtlaSil

Lütfen Sadece Konu ile ilgili yorumlar yapınız.
Yazdığınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak için yorum kutusunun altındaki E-Posta yolu ile abone ol; yazısına tıklayınız.