Recents in Beach

Sevgililer Gününde Ne Giyelim?


 Merhabalaar:)
 Öncelikle sanırım özür dilemem gerekiyor çünkü sevgilile gününden önce birkaç bir şey daha paylaşacaktım. Erkekler için hediye önerileri sevgililer günü için etkinlikler vs. Ancak iki gündür kötüyüm. Son zamanlarda bu kadar ağladığım bir vakit olmamıştı sanırım. Neden mi? Nedeni bende kalsın boş verin. Neyse yarın malum Sevgililer Günü. Kimileri için özel, benim gibi bekarlar için de oldukça sıradan bir gün ama ben özel kıyafetimi bile ayarladım aşkın nereden geleceği hiiiiç belli olmaz:)Peki bu özel ve güzel günde neler giyelim?
 Öncelikle özel bi akşam yemeğine davetlilere özel elbiselerimize bakalım:) Efenim efenim beyaz benim favorim:) Yada çift askılı siyah elbise:) Ortam yok sanırım ya beyaz ya siyah:)



Elbette herkes akşam dışarda buluşmayacak, bunun gündüzü de var onlar içinde etek,bluz kombini seçtim:) Bisürü bisürü etek ve bluz var beğendiğinizi ve sizde yakın bulunan ikisini kullanın derim:) Benim favorim ebruli mini etek ve şu ilk baştaki dantelli etek:)



Aşağıda da bluzlar vaaar:) Beyaz yakası pencereli olan kesinlikle benim için yaratılmış sanki:)


Veee ayakkabılar elbet:) şu pembe kuru kafalara bayıldım bayıldım:) 

Herkese güzel, sevdikleriyle birlikte özel, mutlu ve aşkla dolu bir Sevgililer Günü diliyorum:) Tüm güzellikle ve aşk sizinle olsun:)


Yorum Gönder

1 Yorumlar

Lütfen Sadece Konu ile ilgili yorumlar yapınız.
Yazdığınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak için yorum kutusunun altındaki E-Posta yolu ile abone ol; yazısına tıklayınız.