Recents in Beach

En Şık Kim? 2013 SAG Awards


Şimdi geldi sıra oylamaya. Bazılarını iki kere eklemişim onların yerine eksik olanlar Naya Rivera ve Naomi Watts :) Beni tatmin etmeyen kırmızı halı töreniydi. Bazı elbiseleri sevsem bile ya taşıyan kötü taşımış ya da tamamladıkları aksesuarları kötüydü. Gecenin en şıkını seçmek için çok zorlandım :) Gecenin en kötü görünen ismini seçmekte hiç zorlanmadım. Kaley Cuoco, Romona Keveza elbisesi ile fena görünüyor! elbisenin boyu, saçı diğer seçimleri ile çok çok fena! Saç, makyaj ve kıyafet olarak seçmek istediğim en'lerde ise hep yolum Jaimie Alexander'a çıktı. Saçı, makyajı ve bütünüyle en iyi görünen isim bana göre Jaimie'dir. Nina diyebilirdim ancak küpelerinden kaybetti :) Marion için ise emin olamadım :) Bakalım bu gece için sizin en şık isimleriniz kimler?







Yorum Gönder

0 Yorumlar