Recents in Beach

Biraz "Ali MacGraw" biraz "Love Story"


Hani bazı filmler vardır; yüreğinize dokunur, size dokunur... Ve bilirsiniz ki o filmin adını ne zaman duyarsanız duyun içinizde güzel bir kıpırtı oluşacak, heyecanlanacak, mutlu olacaksınız... Çünkü onun tadını almışsınızdır bir kere... 

Şu sıralar malum hava buz gibi, kar yağdı yağacak... Kısacası tam kış modu... Böyle havalar insanları duygusallaştırıyor, daha bi romantik oluyorsunuz. O yüzden de böyle havalar için ideal olduğunu düşündüğüm "Love Story"yi yeniden izledim. 

Hikaye malum; Jennie ile Oliver'ın fakir kız-zengin erkek sarmalındaki büyük aşk hikayesi... Konu klişe belki ama o kadar güzel işlenmiş ki, hemen her seferinde ben de aynı tadı bırakıyor. Bu sefer de aynısı oldu. 

Bu filmi bu kadar güzel yapan şeylerden biri işlenişi kadar Ali MacGraw'un (Jennie) filmde giydiği o birbirinden güzel kıyafetler... Bu film Ali MacGraw'u bir stil ikonu haline getirdiği gibi bizler için de hala büyük bir esin kaynağı... Ben filmi her izleyişimde kombinlerimi hazırlarken bana yardımcı olacak tüyolar yakalıyorum. 

Eğer bir moda tutkunuysanız ve bu filmi hala izlemediyseniz kesinlikle çok şey kaçırıyorsunuz, en kısa sürede bu açığınızı kapatmalısınız derim. 

Şimdi sizi Ali MacGraw'un "Love Story" kombinleriyle başbaşa bırakıyorum. 

Bir sonraki yazımda buluşmak dileğiyle...


Ece Ertem
(www.eceninmodagunlugu.com)










Yorum Gönder

0 Yorumlar