Recents in Beach

Yüz Yıkama Fırçası & Garnier 3'ü Birarada Temizleyici

Merhabalar Arkadaşlar!
Her gün azda olsa cildinize makyaj yapıyor musunuz ? Yüzünüzü yıkadığınızda yeteri kadar temizlenmediğini mi hissediyorsunuz?Cildinizde pütürler mi var ? Nemlendirici sürseniz dahi yüzünüzde nemsizlik, soyulmalar mı var? O zaman sıkı durun... The Body Shop Yüz Yıkama Fırçası, bunların hepsini yok etmede yardımcı en etkili ürününüz. Uzun zamandır vazgeçemediğim, nereye gitsem yanımda taşıdığım, o olmazsa kendimi eksik hissettiğim süper bir ürün !!!
Geçtiğimiz günlerde Garnier 3'ü1 Arada Temizleyici hediye olarak gelince işte blogda bahsetmenin tam sırası dedim. Çünkü daha öncede bu temizleyiciyi TBS fırça ile kullanmış, ancak bir türlü yazamamıştım. Bildiğiniz gibi Garnier'in bu 3'ü1 arada temizleyicisi çok amaçlı, isterseniz yüz yıkama, isterseniz peeling, isterseniz maske olarak kullanabiliyorsunuz. Her ürüne ayrı ayrı paralar
ödemektense, tek ürünle bunların hepsini yapabiliyor olmak bütçeye de oldukça faydalı.

Şimdi, benim bu temizleyiciyi nasıl kullandığıma gelirsek... Haftada 3-4 gün, hatta bazı zamanlar her gün bu yöntemle yüzümü temizliyorum. Önce cildimdeki makyajı temizleyip, ardından nemli cildime fırça yardımıyla Garnier 3'ü1 arada temizleyiciyi dairesel hareketlerle uyguluyorum. Yani resmen yüzümü fırçalıyorum ve duruluyorum :) Sonrasında cildim hemen canlanıyor, daha duru ve berrak oluyor. Üzerine de nemlendiricimi uyguladıktan sonra (ki bu yöntemle nemlendiriciden maksimum fayda sağlanıyor) ellerimi yanaklarımdan çekemiyorum... Ancak şunu belirtmeliyim, cildiniz hassas ise haftada en fazla bir kez uygulamak lazım, sonuçta peeling gibi soyucu ve pürüz giderici özelliği var. Bu arada bir tek kendi cilt tipimi yazmayı unutmuşum, kuru karma :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar