Recents in Beach

Bak Bir Varmış Bir Yokmuş, Sezon Sonbahar-Kış Olmuş


 Bak bir varmış bir yokmuş, sezon sonbahar-kış olmuş. Mağazalar müşterilerle dolup taşmış, trikolar, zımbalar altın çağını yaşamış. Militan modası son hız ilerlemedeymiş.... Onlar ersin muradına biz çıkalım kerevetine...
 Masal gibi başladım masal gibi devam edelim diyorum bakalım nerelerde ne var? Bugün sizin için İpekyol, Koton ve Lcw'ya şöyle bir göz attım ve elbetteki bir Püskülün Belası klasiği olarak fotoğraflarım buyrun;
      Aşağıdaki güzelim şeyleri Koton'da bulduk, 2. ve 4. ler favorim neon hala gitmedi bizimle işte bu yüzden çok mutluyum.



                                                Bu fıstığın da rengine bittim.


                                                 Mavi mavi masmaviiiiiii:)
 Militerler!

                             Bu görüntü Oxxo'da çekildi. Şu abajurların hoşluğuna ve basitliğine bakın. Kurdadelerle yapılmış güzel bir Dıy projesi olmayı hakediyor.
Bu etekler de oxxo'dan
 İmoş'un elindeki etek İpekyl'dan
                                    Bu eteğin önü başka ama burası arkası ben de arkasına bayıldım:)



                                               Ah babet sen ne güzelsin:)
                                                  An Çanta sen Cansın!
                                  Sweat'ler geri döndü millet aklınızda bulunsun!
                                                      Bu cekette payette son noktadır!


                                                 İmran pek bi benimsedi bu şekeri:)

            Bu mükemmel kaplumbağada günün fotoğrafı, Leman Kültür'ün önünde çektim Bahçeli'de:)
Hepinize Püsküllü Belalardan uzak bu cicilere yakınlıklar diliyorum:) Ayrıca güzel haftasonları:)

Yorum Gönder

0 Yorumlar