Recents in Beach

Altın Kadın TUVANAM


 Selamlar ve de merhabalar sevgili okurlarım:)
 Bugün sizlerle Tuvana Büyükçınar'ın defilesini paylaşacağım. Defilesi Soul by Özgür Mansur'da sonra 3. gün gerçekleşmişti.
 Tuvana Büyükçınar Tuvanam isimli defilesinde özellikle çok fazla işlemeye yer vermiş.En çok kullandığı renk ise kesinlikle pul ve payetlerinde de yer verdiği lame olmuş Genel olarak çok uğraşılmış ve özenilmiş bir koleksyon çıkmış. Özgür Mansur defilesinde de olduğu gibi öne çıkan renkler kırmızı, yeşil, beyaz ve siyah oldu. Anlaşılan o ki seneye neonlardan arınmış bir şekilde hayatımıza devam edeceğiz. Buyrun defileden fotoğraflar ancak fotoğrafların ön kısmı
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151184625594798.473551.74199844797&type=1 sayfasından arkadan çekili olanlarda bana ait.


                        Bu korseye bayıldım diyebilirim. Bir bakmsınız ben de dikmişim:)
 Serenay Sarıkaya benim aklımda hep Adanalı'daki şirin genç kız olarak kaldı o yüzden sanırım hiç büyümeyecek:) Ben çok beğendim ve mankenlikte de başarılı buldum.
 Evet, defile de Çağla Şikel de vardı. 2 oğlundan sonra podyumlara geri dönmüş.


                Ve her yerde kullanılan lame kemer! Ben de edineeğim bu sene ne yapın edin bulun derim!

        İşlemeler aşık ediyor...
 Tuvana Büyükçınar defilesi de başarılı bulduğum bir diğer defileydi. İFW dosyasını yarın ya da ertesi gün yazcağım bir yazıyla bitireceğim:)
 Püsküllü Belalardan uzak, moda ve aşk dolu günler geçirmeniz dileğiyle:)

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Söylediğin gibi lame ince kemer !! ince belli herkes edinmeli..

    YanıtlaSil

Lütfen Sadece Konu ile ilgili yorumlar yapınız.
Yazdığınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak için yorum kutusunun altındaki E-Posta yolu ile abone ol; yazısına tıklayınız.