Recents in Beach

Sezon Alarm Veriyor, Gömleklere Kelebek Konuyor

  Misler gibi bir hafta sonuna daha merhaba :)
 Bugün sizlerle sezonun trendlerinden papyonları paylaşacağım. Ben bu şeker aksesuarlara bayılıyorum hem şirin hem de doğru kullanılırsa çok şık duruyor.
 Hele erkeklere zaten söz bile etmiyorum. Keşke yelek giyen ve papyon takan bir beyefendi görsem ancak nerde... Umarım beyler de modaya uyarlar da gözümüz gönlümüz açılır.


Bunlar örgü şekerler ne güzel olur annem örse de ah ama hiç örmez...

Saten rengarenk
Aşağıdakileri de ben diktim. Daha kullanmak pek kısmet olmadı ancak elbette kullanacağım.


                                 Hepinize güzel hafta sonları ve bol papyonlu günler diliyorum.

                                           http://puskulunbelasiolmayageldim.blogspot.com/

Yorum Gönder

0 Yorumlar