Recents in Beach

Koyu Renk Rujda Dikkat Edilecekler

Bu sene kirmizi, bordo, murdum erigi, sarap rengi rujlari cok gorecegiz. Yalniz koyu renk ruj kullanmak aslinda hic de kolay degil. Ton hatalariyla sari disli ya da vampir tadinda gorunmek mumkun. Oncelikle kotu olan orneklere bakalim.
Koyu renk ruj surdugumuz zaman goz makyajinda asiriya kacmamamiz gerekir. Vanessa Williams'in dudaklarina ayrica koyu renk kalem cekip icini doldurdugunu goruyoruz. Ne yazik ki hic hos olmamis. Kesinlikle koyu renk kalem ve daha acik renk ruja karsiyim. Kimseye de yakismadigini dusunuyorum. Bir ara bayagi moda olmustu kesinlikle uygulamadim:)) Dogada olmayacak seyleri makyajda uygulamaya kalkinca daha cok palyaco gibi gorunuldugunu dusunuyorum:)))
Gene bir hem gozum ciksin hem dudagim ciksin meyadana durumu. Sonuc: Corba
Ten rengiyle asla uyusmayacak bu rengi daha cok Cadilar Bayrami makyaji olarak gormek isteriz sevgili Leighton. Goz makyaji da yapmayin dediysek bu kadar da cipil cipil olmasin yani:) Bir maskara surseymis keske:)
Koyu renk surduyseniz eger bunun bir sorumlulugu var:) Kuru dudaklara koyu rengi surmezseniz iyi edersiniz. Cunku koyu renk herseyi belli eder. Ayrica yemek yedim, su ictim makyajim duruyordur herhalde gibi bir dusunceyle de gezmemiz imkansiz cunku her defo hemen meydana cikacaktir. Bunu da asagida hem kuru dudaklar hem de birseyler atistirilmis ama ruj tazelenmemis olarak goruyoruz zaten:) Fakat goz makyaji oldukca hos. Yalniz Kate Winslet'in iyi bir nemlendiriciye ve bol su icmeye ihtiyaci var orasi kesin. Kuru dudaklar ve belirgin kaz ayaklarindan bu sekilde kurtulabilir.
Merhaba babaanne Conrad! Bu ne hal! Pudranin kotulugune, rujun durusuna inanamadim 
Iste simdi de guzel orneklerle devam edelim. Az ama oz bir goz makyaji, ten rengine uygun tonda ruj ve fondoten ile gercekten nefis gorunmek mumkun.
Koyu renk rujun cok yakistigi kisilerden birisi bence Scarlett Johansson.
Emma Stone sac ve ten rengiyle cok uyumlu bir rujla karsimizda
 Blake Lively
Miranda Kerr


Yorum Gönder

0 Yorumlar