Recents in Beach

MADAME COCO'DA %50+%20 !



Sizde benim gibi evinize düşkünseniz bir mutlu haber size :) Madame Coco'da Ağustos ayının 21'ine kadar %50+%20 indirim var. Ben bu markayı çok seviyorum. Sizler de evinize sade Fransız tarzını yansıtmak yada bir yenilik yapmak isterseniz indirimi kaçırmayın derim :) Ben neler mi aldım, havlular, ev kokuları, yapma çiçekler, paspaslar ve sabunlar. Aldığım bazı şeyleri fotolarda görebilirsiniz :) Bu arada markanın takıları da çok güzel, yeni melekli seri biblo koleksiyonu getirmişler, küçük porselen melekler evinize neşe katabilir. Evini seven herkes mutlaka en yakın mağazalarına uğramalı böyle indirim kaçmaz ! :)

Mutlu haftasonları :)

Rainbow Gatherer





Yorum Gönder

1 Yorumlar

Lütfen Sadece Konu ile ilgili yorumlar yapınız.
Yazdığınız yoruma gelen cevaplardan haberdar olmak için yorum kutusunun altındaki E-Posta yolu ile abone ol; yazısına tıklayınız.